Tre män och en liten lady hjälper oss med läsarfrågan:

Hej,

Jag har ett stort problem som började för några månader sedan. Plötsligt en dag slutade min man att kommunicera med mig. Sedan dess har jag försökt allt. Vi har gått i samtalsterapi, badat med delfiner, masserat in oss i erotiska oljor och tryck på varandras g-punkter. Men, förgäves, det blir ingen respons. Han ligger bara där med sina kalla ögon och stela kropp och vägrar svara på tilltal. Han duschar inte längre, har samma kläder på sig och har tappat två av sina fingrar på den högra handen. Dessutom verkar han ha något slags problem med maskar i hårbotten. Allt detta gör att jag får svårt att känna att han bryr sig om mig. Själv försöker jag att vara fräsch och attraktiv när jag kommer hem från jobbet, men han bara ligger på soffan och är stel och okontaktbar.

Vad ska jag göra? Skilsmässa är inget alternativ!

"Trött fru"


Denna vecka har vi bett tre kvinnoexperter att ta sig an läsarfrågan



Din man verkar ha tappat intresset och jag frågar mig varför. Personligen har jag aldrig varit i en relation där någon tappat intresset för mig, så jag har svårt att sätta mig in i din situation, men jag ska försöka. Jag har en lite "crazy" idé som jag tror kan hjälpa. Varför inte gå in på Buttricks och köpa en rejäl mustasch till din hubbie, ibland kan en mustasch vara allt en trött kille behöver. Det är fantastiskt hur mycket självförtroendet stiger hos mustaschbärare. Om inte det hjälper kan han försöka att spara ut håret på bröstet, alternativt klistra dit lite lammull.

Lycka till!
/TS



Försök med humor. Det är det bästa vapnet när tystnaden har tagit över hemma. Varför inte smyga ned en pruttballong i den äktenskapliga sängen, plastfilm över toalettstolen, häftstift på stolen eller varför inte en klassisk Bellmanvits? Annars tycker jag att du ska måla väggarna i knasiga färger, det blir alla glada av.

/SG



Om du ser till att bli gravid så måste ni kommunicera kring barnet. Även de mest svårpratade män måste lära sig vissa fraser när de ska kommunicera med frun om barnet. Lyckas du med barnplanen kan inget gå fel. Det intygar jag.

/TD


Jag tycker att alla dumma människor ska åka till månen. Min kompis Michelle snodde mitt luktsuddis så nu pratar inte vi längre. Hon är jättedum. Mamma sa att vi måste leka för det är synd om Michelle. Mamma sa att Michelle var ledsen för att hennes föräldrar hade skilt sig så nu tycker jag synd om henne. Hon fick komma på mitt kalas och nu är vi bästisar.

/LL


 


Kommentarer
Postat av: Estelle

Hej!



Vi hade ungefär samma problem jag och min make Stellan. Höll på att ge upp helt, men det funkade faktiskt med ett andra delfinsim!

2008-08-19 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0