Jag testar flygvärdinnedieten


I senaste Amelia får man tips på en jättebra diet. Man går ner 4 kilo på en vecka! Jag har inte råd med tidningen men återger här från minnet ungefär hur den ser ut. Jag har testat i två dagar och mår jättebra = smal ;)

Dag 1: Gå fram och tillbaka på ett jättelitet utrymme i 12 timmar, motsvarande en thailandsflygning. Ungefär var tredje timme sveper du en liten vodka. Framåt småtimmarna är det dags att småsnaska på nötter. En halv näve räcker!
Dag 2: Le åt alla du möter och vifta med armarna i klassiska nödutgångsrörelser. Jag lovar, du kommer förbränna jättemycket fett = bra. Smutta på ett glas vin och några wienergum.
Dag 3. Upprepa dag 1
Dag 4. Simulera jetlag och sov bort hela dagen, drick vatten vid behov. OBS endast dyra vattenflaskor i miniformat är tillåtet.
Dag 5. I dag är bara champagne och ägg tillåtet.

Lycka till alla där ute. Jag kan varmt rekommendera dieten.
Kramizar till alla

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska försöka det också ;)

2008-08-18 @ 12:42:42
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Mian

Jag testade exakt den och blev skitärtig och hade ändå mycket energi!

2008-08-19 @ 13:09:11
Postat av: Louise

Det där är ju Åsa :D Så jävla snäll och rolig. Har du inte sett hennes show så gör det för fan. Det är min mosters bästa kompis ^^

2008-08-21 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0