Tuttar i kubik och kvadrat återfunnen - Tack!

Vill med några enkla rader tacka för det enorma gensvar min efterlysning gav (se nedan, red anm.) Jag har fått så fina svar från hela landet. Tydligen har folk funnit rester av mina gentlemannatidningar i varenda liten småstad som har en skogsdunge, lekplats eller källartrapp. Antingen är det mina tidningar som har spridits för vinden eller så finns det fler än mig som delar min speciella hobby. Efter många telefonsamtal med hjälpsamma medmänniskor var det en farbror i Norsborg som hade hitta det specifika nummer av Tuttar i kubik och kvadrat som jag var ute efter. Min speciella sidmarkering finns kvar så jag vet de facto att det är samma nummer som jag tappade. Stort tack ska du ha. Nu kan jag äntligen fortsätta att jobba med mitt specialprojekt. Ni hittar mig lättast i närmaste talldunge.
STORT TACK alla vänliga själar.
Hälsar
Cnut Bolth, Stavsjö


Kommentarer
Postat av: Nyfikenienstrut

Blir dödsnyfiken! Vad är det egentligen för ett stort projekt du jobbar med Cnut???!!!

2008-08-21 @ 13:05:39
Postat av: Cnut Bolth

Det har med utrikespolitik att göra - mycket topphemligt, det är allt jag kan säga. Mitt alias är en ledtråd, nu kan jag verkligen inte säga något mer.

2008-08-21 @ 13:06:48
Postat av: Cnut B

Det är faktiskt lustigt att du kallar dig själv för strut för det är en väldigt central del i mitt projekt.

2008-08-21 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0