Manspanelen svarar- Är String fortfarande inne?

Hej,
jag är en glad funkispingla som har en knivig fråga till manspanelen. Jag ska bjuda hem en arkitekt på middag och är lite nervös. Jag har väldigt mycket String hemma, i köket, sovrummet och lite i badrummet. Är det fortfarande inne med den här typen av dekoration eller vi kan kalla det praktisk förvaring?

"Orolig stilist"


Ja, det här var ett intressant problem. Jag har ju själv en del string och får ofta uppskattande kommentarer från kvinnfolk i min närhet. Dessutom är det ju fortfarande så att de döljer troskanten när man har tighta byxor på sig. Gå på din känsla, han ska inte få bestämma din trosagenda. Du är väl ändå feminist!
Glöm inte att barnen i Afrika inte har några trosor alls. Om du inte visste detta kan du läsa mer om de troslösa barnen i min nästa bok - Mankell på spaning efter den trosa som flytt - i Afrika.

OBS ett litet PS, vet du vem denna arkitekt är? Har du kollat upp honom i polisregistret och har du hemmalarm. Viktiga saker att tänka på för en ensam tjej. Men ta det lugn. Så länge han inte hugger sig in med en yxa, har en hockeymask för ansiktet eller sparar på trosor från andra kvinnor så kan du känna dig lugn.

Kram

Henrik Mankell


Kära vän,

Det här problemet infann sig också för mig, för två veckor sedan på mitt tredje bröllop. Min käresta, gud prisa henne!, ville ha string för att göra mig "galen i brallen" inför bröllopsnatten. Men jag skrek till henne: Nai, gud tillåter ikke detta oppfinning av djavulen oppfonnen!

Vid guds portar finns inget "ute" och "inne", där finns bara guds straff/förlåtelse. Dock kände jag en ingivelse efter bröllopet, som att gud sa till mig: Befrukta denne kvinne! Då förstod jag att gud vill att var kvinne ska bära detta plagg för att fler små guldlockiga barn ska få komma till världen.

Rune Sösgård


Kommentarer
Postat av: Stylisten

Ja, string är ett fint plagg. Går även att tänka sig som ytterplagg, typ tights och sen string utanpå.



/jobbar lite motströms

2008-08-25 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0