Ode till alla svimmande getter därute



Först trodde jag att min åsyn fick er att svimma av glädje
Sen av chock
Men ni svimmade alltid, av allt svimmade ni
Varför frågade jag mig? Varför mina getsystrar, getbröder?
Nu förstår jag att ni led av en svår sjukdom
att ni var svimmande getter
Ni ropade: Förget oss ej! Hjälp oss att sluta svimma!
Jag stod där hjälplös inför mina kamraters sjukdom.

Vill du hjälpa de svimmande getterna? Mejla förslag på uppfinningar, hjälpmedel eller något annat som kan tänkas lindra. Du kan även mejla dikter som vidarebefodras till getterna. Mejla till 500getter(at)gmail.com.

Kommentarer
Postat av: förslag

Mitt förslag är att sluta fälla upp ett paraply i närheten av getter. De kanske är allergiska?

/Småplitaren

2008-08-21 @ 12:36:00
Postat av: Marie Amanda

Hei ville bare si at selv norske jenter leser din blogg og jeg liker den. Stå på & keep on shining.



Klem fra Marie Amanda

www.MarieAmanda.com

2008-08-21 @ 18:49:31
URL: http://www.MarieAmanda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0