Gettubiana



Femhundra getters profilerade getvideoskribent har fått drömjobbet. I dag startar satsningen "Gettubiana", där de bästa getvideoklippen visas med kommentarer från vår kunniga journalist.


Hur känns det?
– Alltså det här är verkligen en dröm som blir sann för mig. Jag sitter ändå jämt och letar roliga och tankeväckande getvideoklipp så egentligen känns det inte som ett jobb.
Vad kommer du bjuda våra läsare på?
– Tänk get, get och åter get. Go and get it, som jag skämtsamt brukar säga.
Kommer du inte att få ögonticks och andra åkommor efter allt surfande?
– Nej, jag varvar mitt videoarbete med att driva min getfarm. Det ska mjölkas, klappas och gullas.
Lycka till då!
– Tack och bock, nej getabock menar jag förstås.

Kommentarer
Postat av: bängkt

Är det här ett sätt att skämta med vanliga getfarmare. I sådana fall förstår jag mig inte på det.

BÄÄÄÄÄÄÄÄngkt.

2008-08-22 @ 11:22:01
Postat av: eee

Getligt Välkommen till en annan getsida:

http://getbok.bigbig.com/

2008-08-23 @ 18:53:54
URL: http://getbok.bigbig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0