Dagens mejl - Lilla myspysen vill starta bloggsamarbete

Hej *blinkar*
jag är en gullig liten kille som har läst er blogg ett tag :0) Jag ser att ni har problem med att vara intima med era läsare. Jag gillar att kramaz och är som sagt väldigt liten och söt "hey, it's only lilla jag" som säger det, men ändå.
Jag är inte särskilt stor på den här jorden, men anses som gullig av de flesta. Jag kan tänka mig att piffa upp er blogg gratis. Jag tror att ni skulle tjäna på att använda mer färg i layouten och varför inte "dagens outfit" - det är väldigt polulärt i bloggvärlden. Det går att prenumerera på bilder på mig  i olika outfits (fast jag ser så jäkla tjock ut i jeans*ler*), jag föredrar att fotografera mig snett uppifrån *ler*. Många säger att jag ser väldigt liten och söt ut, det är lite av mitt signum, så jag tror inte att ni blir besvikna.
Nu till mitt stora erbjudande ... Jag är återförsäljare av de populära Jumpin Jammerz, http://www.jumpinjammerz.com/ , och tror att ni skulle kunna locka in många läsare genom att vara först i Sverige med att sälja dessa underbara myspysplagg. Jag slänger med en bild på mig själv i min favvo jammiez. 


Nappar ni?  Hör av er till litengulligkillesombaravillmyza.blogg.se 
kramizzar *ler*
 

Kommentarer
Postat av: Pyjamaskvinnan

Vill ha! Skitsnygg på dig ju ;)

Var hittar jag den? Priset inte så viktigt (lol), myset mer viktigt! :) (blink blink)

2008-08-20 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0