När kolonilottsfascism är som bäst


Kommentarer
Postat av: Kolonilottsägare

Jag förstår inte vad du menar, är det inte var hundägares plikt och rena rama skyldighet att plocka upp sånt som han eller hon lämnar efter sig vare sig det är ägarens eller jyckens förbannade skit.

2008-08-16 @ 00:03:47
Postat av: Kolonilottlös

Jo, men det fascistiska består i att tvinga alla att ta med bajskorvar till kolonilotten - för allas trevnad.

2008-08-16 @ 10:13:01
Postat av: undrande

Hej, jag har börjat läsa denna blogg, men är nu besviken. Efter flera dagarns fnissande har nu allt stannat av. Jag trodde att poängen med en blogg var att den uppdaterades ofta. Jag är mycket besviken - när kommer nästa inlägg?

2008-08-17 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0