Kontaktannons

Många av våra läsare är ensamma och trötta. För att hjälpa dem har vi beslutat att publicera några väl utvalda kontaktannonser.

Jag är en tjej på 29 jordsnurr som kanske håller på att bli lite förkyld. Jag ska inte gå och gympa. I stället vill jag känna mig ynklig och bli omhändertagen. Jag vill ha en stor gosebjörn som bär runt på mig och pratar om mysiga saker, typ "påskmys", "gulliga gullefjunisar" och "kycklingkarneval". Är det möjligt tror du? Och känner du likadant ibland?

/Tjofsan

Kommentarer
Postat av: Intresserad

Känner precis igen mig i det du skriver, en mysig kopp te i höskrusket?

2008-08-14 @ 19:37:04
Postat av: Bettan

Låter som att du behöver en riktig man att hålla i när det viner.

2008-08-14 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0