Gettubiana #2 Populärkulturella get-ticks

I dag är det dags för den andra delen i Getrik Hages getvideoklippserie!




Rockstjärnegetter åker i skytteltrafik till rehab och KBT-behandlingar. Det har blivit något av ett signum för den moderna rockgeten. Men ibland hjälper inte behandlingarna. Megarockstjärnegeten Rick Jimmy "fucking" Jones, känd som basist i Get Leppard, har testat flera behandlingsmetoder men blir trots det inte av med sitt ticks: att slicka på elstängsel.
– Det slår som blixtar i min getskalle, jag kunde inte "get the grip". Jag var tvungen att slicka, bita. Tackorna blev som tokiga när jag gjorde det på scen, men nu har jag tappat greppet. Kanske är det lite som när ni människor måste slicka på isiga lyktstolpar, do you get it? säger Rick Jimmy "fucking" Jones till getrockmagasinet The Rolliing Ston(g)e(t).

/Getrik Hage

Rick Jimmy "fucking" Jones är även aktuell med Get Leppards nya låt "Lets get rock" som ni kan lyssna på här:




Kommentarer
Postat av: Ett Getrik-fan

Getrik, du sätter alltid ordet på populärkulturella fenomen. Fortsätt att ge mening till en hipsters annars så meningslösa liv.



/Sven

2008-08-30 @ 14:43:06
Postat av: K*

Kom med i min getaklubb, ni verkar vara på samma våglängd som jag - oh yeah.

get get -youknowwhatimean

2008-08-31 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0