Efterlysning - Herrtidningar

Är det någon som har sett mina porrtidningar av märket Klapp på rumpan nr 1/99, Tuttar i kubik och kvadrat  nr 3/05 och Kalaskullor på grönbete nr 7/95?
Tidningarna sågs senast i en liten talldunge i Fisksätra. Några tidningar var rivna i småbitar som jag hade spridit på  lekplatser, i skogsdungar och trappuppgångar.
OBS! Småbitarna är ointressanta, jag är endast intresserad av att få tillbaka hela sidor. Tidningarna behövs för ett projekt som jag jobbar med.
Svar till Cnut Bolth, Stavsjö

Kommentarer
Postat av: Blottarn

Höj! Du, jag har tyvärr inte sett dina tidningar, men kan berätta att jag sitter på en hel del annat fint i "magasinsväg". Hör av dig till [email protected].

2008-08-20 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0