Del 3 - Manspanelen diskuterar äcklighet

Hej,

Jag har ett stort problem. Det är nämligen så att jag är äcklig. Den började någon gång när jag gick på högstadiet och sedan har det bara blivit värre. För det första svettas jag när jag går väldigt snabbt. Som om det inte vore nog växer det ut hår i ljumskarna, under armarna och mellan ögonbrynen. Jag känner mig alltid väldigt ofräsch. Det är så orättvist för jag har aldrig träffat någon tjej som har de här problemen - alla är så fräscha.

Jag ska också erkänna att jag dessutom luktar när jag tar av mig skorna, jag tror det är svett från foten.

Nu måste jag bli lite väl personlig, men ett fåtal gånger så kan jag inte kontrollera mitt hål (där nummer två kommer ifrån) och råkar prutta. Det har än så länge bara hänt när jag är hemma, men jag är livrädd att det ska ske bland andra så att de förstår hur äcklig jag är.

Kommer jag någonsin få en kille och hur ska jag få honom att acceptera min enorma äcklighet?

Från ett äckel


Manspanelen svarar:




Den här veckan fick vi hjälp av grabbgänget på Fagerhult:

Stumpan!
Är det inte dags att lägga av de där fjantigheterna, det låter i min enkla öron som att du lider av dåligt självförtroende. Det har du inget för. Försök att trycka undan dina veka feminina tendenser och satsa på att skaffa ett intresse i stället. Varför inte bli jägare? På så vis kan du svettas och fisa utan att en käft höjer på ögonbrynen. Nej, upp med humöret, du är i varje fall inte feminist - det är alltid något.
Janne Guillou

Jag känner verkligen med dig. Jag funderar faktiskt på om det kan vara så att du lider av någon sjukdom. En mycket ovanlig sådan skulle jag tippa, har aldrig hört talas om tjejer som svettas eller fiser. Uppsök doktor!
Leif B G Persson

Kommentarer
Postat av: Leg dr

Låter som att du lider av en svårbotlig sjukdom som kräver akuta ingrepp, nu!

2008-08-26 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0