Dagens ris

Femhundra Getter vill idag rikta den skarpaste kritik mot pressansvarig på demokraternas konvent i USA för att vi inte fått bloggackreditering fastän 40 mycket sämre och mer oseriösa bloggar fått det.
Vi, som skulle kunna erbjuda den mest formidabla neutrala superobjektiva rapportering, var är vår inbjudan??????
Vi vill också blogga från ett tvåvåningstält i Denver. Men icke. Tvi tvi till pressansvarig.

Nu tvingas vi i stället blogga om valet med utgångspunkt i "gammelmedia" som tv, radio och tidningar. Vi kommer heller inte kunna erbjuda en lika uppdaterad "Dagens senatoroutfit".

Tvi tvi tvi.

Kommentarer
Postat av: förbannad

Vart är världen på väg? Till helvetet antar jag. Å så kommer desa presidenter och förståsigpåare. Jorden går under om 75 dagar, tvi och usch håller helt med föregående talare.

2008-08-29 @ 12:15:26
Postat av: bajsarne

Jag bajsar på den här bloggen. Det är så jävla mycket skitsnack - ändå måste jag bara logga in varje dag KANINTESTOPPA_MIG

"En av era fem trogna besökare"

Fuck you

2008-08-29 @ 12:26:37
Postat av: Elisabet

aaaaahahaa... jag insåg just nyss att bilden till presentationen inte var ett fat med spagetti och ost. utan just två getter.



Usch så dåligt man ser ibland. rodnar



Kram på er i allt ont.

Elisabet

2008-08-29 @ 13:54:05
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Svar till Elisabet

Bilden kan vara både getter och en spagettitallrik - som vi brukar säga på femhundragetter: allt är upp till betraktaren!

2008-08-29 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0